.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین مصاحبه سیف الاسلام بعد از بازداشت

به گزارش فارس، سیف الاسلام قذافی فرزند معمر القذافی دیکتاتور معدوم لیبی در اولین سخنان خود بعد از بازداشت شدن به دست نیروهای انقلابی لیبی گفت که جراحت های دست وی به علت حملات نیروهای ناتو است که یک ماه قبل انجام شده است.

او در سخنان خود گفت که در منطقه الزنتان که پزشکان و کادر پزشکی زیادی دارد، به مداوای دست خود پرداخته است. این در حالی بود که یکی از انقلابیون لیبی اعلام کرد که همکاران وی سه انگشت دست راست سیف الاسلام را زمانی که شروع به تهدید آنها با اشاره دست خود کرده بود، بریده‌اند.

این انقلابی لیبی که خود را عبدالله معرفی کرده است، گفت که خودش دیده که همکارانش سه انگشت سیف الاسلام را قطع کرده اند. این در حالی است که سیف الاسلام در اظهاراتی به خبرگزاری رویترز گفت که حالش خوب است و زخم های دست راستش به علت حملات هوایی نیروهای ناتو است که یک ماه قبل صورت گرفته است.

وی در این سخنان البته تنها از عبارات کوتاه استفاده می کرد، در جواب خبرنگار رویترز که در زمان انتقال وی با یک هواپیما به الزنتان از او سوال می کرد، به دست خود اشاره کرده و گفت: «نیروهای هوایی... نیروهای هوایی...» بعد خبرنگار از او پرسید که آیا منظورش این است که در حملات هوایی اینگونه شده، او به باندپیچی دستش اشاره کرد و گفت: « بله... یک ماه پیش»

اشرف الثلثی یکی از نیروهای انقلابی لیبی درباره دستگیری سیف الاسلام به روزنامه الشروق گفت که بعد از اینکه اخباری از حضور سیف الاسلام در منطقه اوباری واقع در جنوب لیبی دریافت کردیم، این منطقه تحت محاصره قرار گرفت، نیروهای انقلابی تحرکات این منطقه را زیر نظر داشتند به دنبال فرصتی برای بازداشت سیف الاسلام بودند تا اینکه در یک منزل خلوت که تنها 12 نفر از اطرافیانش با او حضور داشتند، این فرصت به دست آمد، یکی از همراهان وی در این خانه فرزند عبدالله السنوسی رئیس اداره اطلاعات قذافی بود که نقشه فرار از لیبی را طراحی می کردند. الثلثی نیز بریده شدن دست سیف الاسلام به دست انقلابیون را تایید کرد.

یک منبع دیگر در این مورد گفت که با وجود اینکه سیف الاسلام و همراهان وی سلاح های سبک در اختیار داشتند اما هیچ مقاومتی نکرده و تسلیم شدند و بدون تیراندازی وی و همراهانش بازداشت شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.483 seconds.